Korejské kosmetické společnosti vedou válku proti vlhkému počasí
Nikdo z nás nemá rád lepkavý a mastný obličej, kterému se v teplém počasí s dešti nevyhneme. Korejci berou drogérie útokem.
Ilustrační obrázek
FOTO: pexels.com
V důsledku rekordně dlouhého období dešťů v Jižní Koreji vrostl počet dnů s vysokou vlhkostí. Kosmetické výrobky navržené tak, aby se pokožka nestala lepkavou a mastnou, se těší rostoucí popularitě.
Olive Young, přední zdravotnický a kosmetický řetězec maloobchodního konglomerátu CJ Group, zveřejnil analýzu svých prodejů za období od 11. do 17. srpna. Data ukazují, že týdenní prodeje kosmetických výrobků určených k udržení suché pokožky zaznamenaly nárůst o 32 % ve srovnání s předchozím rokem. Prodej pudru určeného k vyplnění pórů a udržení hladké pleti, meziročně vyskočil o 36 %.
Prodej deodorantů, což je přípravek určení k odstranění zápachu potu z podpaží, meziročně vzrostl o 27 %. Jemné tělové ubrousky s deodoračním účinkem vzrostly až o 45 %.
Populární je také tvz. suchý šampon umožňující pečovat o vlasy bez vody. Jeho prodej vzrostl o 31 %.
Zvýšené poptávce po kosmetických výrobcích napomáhá také povinná politika nošení roušek.
ZDROJ: koreabizwire.com
Olive Young, přední zdravotnický a kosmetický řetězec maloobchodního konglomerátu CJ Group, zveřejnil analýzu svých prodejů za období od 11. do 17. srpna. Data ukazují, že týdenní prodeje kosmetických výrobků určených k udržení suché pokožky zaznamenaly nárůst o 32 % ve srovnání s předchozím rokem. Prodej pudru určeného k vyplnění pórů a udržení hladké pleti, meziročně vyskočil o 36 %.
Prodej deodorantů, což je přípravek určení k odstranění zápachu potu z podpaží, meziročně vzrostl o 27 %. Jemné tělové ubrousky s deodoračním účinkem vzrostly až o 45 %.
Populární je také tvz. suchý šampon umožňující pečovat o vlasy bez vody. Jeho prodej vzrostl o 31 %.
Zvýšené poptávce po kosmetických výrobcích napomáhá také povinná politika nošení roušek.
ZDROJ: koreabizwire.com
Nástěnka

10:39 |
10.01
8BB76E1

19:53 |
08.06
Tyckin

07:51 |
07.05
Tyckin