BOSIDENG – světoznámá značka z Číny
Firma Bosideng je velikánem v čínském oděvním průmyslu. Pod její křídla patří například značky jako Snow Flying, Combo, Bengen nebo Bosideng MAN, jejíž tváří je taiwanský zpěvák Wang LeeHom.
Wang LeeHom a Bosideng MAN
FOTO: wo.leehom-cn.com
V roce 1976 začal v obci Shanjing, v jižní Číně, mladý Gao Dekang vytvářet kvalitní oblečení. Přijímal více a více objednávek. Jednoho dne jel Dekang na svém kole cca 80 kilometrů do Šanghaje, kde se prokázal svými dovednostmi, když za 17 minut vytvořil pánské kalhoty a za 15 minut dámské kalhoty. Těmito jednoduchými začátky vzrostla značka Bosideng do globální značky.
Bosideng International Holdings Limited je největší oděvní společností v Číně a má zde celkem 13 009 maloobchodních prodejen. Prodejny jsou výhradně prodejnami s oblečením pod 4 jádry značky a to jsou: Bosideng, Snow Flying, Combo a Bengen.

Podle údajů vydaných Čínským informačním průmyslovým výdejním centrem (CIIIC) tvořily v roce 2012 4 hlavní módní značky Bosideng na celkových tržbách Čínské lidové republiky 40,1% podílu na trhu. Podle CIIIC a Národního statistického úřadu v Číně je Bosideng hlavní oděvní značkou ČLR již 18 po sobě jdoucích let (1995 – 2012).

Jednou ze značek Bosideng je i Bosideng MAN, což je světoznámá oděvní značka, která vyzvala před několika lety taiwanského zpěváka LeeHoma, aby byl jejím převodcem a tak se stala image značky ještě více elegantní, moderní a internacionalizovaná.
S módním designem, kvalitními materiály a moderním zpracováním se Bosideng MAN vyvinul do značky s vysokým obrazem a rychle zachytil značný tržní podíl na trhu v pánském oděvním průmyslu v Čínské lidové republice. Značka se stala preferovanou volbou mezi úspěšnými manažery. Značka už poklepala na dveře i evropskému trhu a je ve své expanzi na zahraniční trh vzorem pro čínské módní značky.
Podívejte se na nejnovější reklamu na Bosideng MAN s LeeHomem, která vyšla před několika dny.
ZDROJE: bosidenglondon.com, company.bosideng.com
Bosideng International Holdings Limited je největší oděvní společností v Číně a má zde celkem 13 009 maloobchodních prodejen. Prodejny jsou výhradně prodejnami s oblečením pod 4 jádry značky a to jsou: Bosideng, Snow Flying, Combo a Bengen.

Podle údajů vydaných Čínským informačním průmyslovým výdejním centrem (CIIIC) tvořily v roce 2012 4 hlavní módní značky Bosideng na celkových tržbách Čínské lidové republiky 40,1% podílu na trhu. Podle CIIIC a Národního statistického úřadu v Číně je Bosideng hlavní oděvní značkou ČLR již 18 po sobě jdoucích let (1995 – 2012).

Jednou ze značek Bosideng je i Bosideng MAN, což je světoznámá oděvní značka, která vyzvala před několika lety taiwanského zpěváka LeeHoma, aby byl jejím převodcem a tak se stala image značky ještě více elegantní, moderní a internacionalizovaná.
S módním designem, kvalitními materiály a moderním zpracováním se Bosideng MAN vyvinul do značky s vysokým obrazem a rychle zachytil značný tržní podíl na trhu v pánském oděvním průmyslu v Čínské lidové republice. Značka se stala preferovanou volbou mezi úspěšnými manažery. Značka už poklepala na dveře i evropskému trhu a je ve své expanzi na zahraniční trh vzorem pro čínské módní značky.
Podívejte se na nejnovější reklamu na Bosideng MAN s LeeHomem, která vyšla před několika dny.
ZDROJE: bosidenglondon.com, company.bosideng.com
Nástěnka

10:39 |
10.01
8BB76E1

19:53 |
08.06
Tyckin

07:51 |
07.05
Tyckin