Nissan odhalil model GT-R Nismo
Nissan posílá pozdrav všem svým konkurentům. Jejich nová zbraň totiž svým zrychlením z 0 na 100 útočí na hranici dvou vteřin, láme rekordy na Nürburgringu a stává se nejrychlejším japonským sportovním vozem. Nečekejte luxus, tady jde o rychlost.
Nissan GT-R Nismo 2015
FOTO: motoroids.com
Rychlost, tomu se vše podřídilo při vymýšlení tohoto auta. A tak přišlo na karoserii pár změn, bodykit dostal aerodynamičtější tvar, některé části byly nahrazeny díly z uhlíkového vlákna (které autu ušetřily celých 65 kilogramů) a spousta dalších věcí, které nejsou na první pohled znát. Samozřejmě největší kouzla se stala pod kapotou, ale k tomu se dostaneme.
Nové Nismo od klasického GTR rozeznáte na první pohled
Nové Nismo kráčí ve šlépějích svých předchůdců a obouvá klasicky černé kované disky Rays na pneumatikách Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST.

Interier také dostal sportovní změnu, najdeme v něm anatomická sedadla Recaro, alcantrou potažený volant a opět řadu dílů z uhlíkového vlákna.

A co se nám to stalo pod kapotou? Dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu je stejný jako u klasického GT-R, ale pánové v Nismo (Nissan Motorsport) chtěli vylepšit dokonalé a tak stalo. Motor dostal nová turbodmychadla, palivové čerpadlo, větší sání a modifikovaný výfukový systém. No, a abychom se po sešlápnutí pedálu nedívali, jak vypadá okolí silnice vzhůru nohama, úpravě se nevyhnul ani podvozek.

Poté, co zvíře vypustili do divočiny, ukázal se výsledek práce. Nové Nismo GT-R zaznamenalo obrovský úspěch, když zajelo na známém Nürburgringu čas 7:08:96, čímž překonal všechny konkurenty jako Dodge Viper, Lexus LFA, Lamborghini Murcielago, Porsche 911 GT2 RS a jiné. Ze silničních vozů ho překonalo jen Porsche 918 Spyder, za které si ale v obchodě řeknou o 16 milionů korun víc než za GT-R. Rychlejší čas ještě zajely vozy Ferrari 599XX a Pagani Zonda R, s těmi vás ale na silnici nepustí.
Záznam z jízdy na Nürburgringu.
O cenách se zatím pouze spekuluje, ale s nejvyšší pravděpodobností nepřekročí hodnotu čtyř milionů korun a do prodeje by mělo jít začátkem roku 2014.
ZDROJ & FOTO: gtspirit.com, denik.cz. auto.cz

Nové Nismo kráčí ve šlépějích svých předchůdců a obouvá klasicky černé kované disky Rays na pneumatikách Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST.

Interier také dostal sportovní změnu, najdeme v něm anatomická sedadla Recaro, alcantrou potažený volant a opět řadu dílů z uhlíkového vlákna.


A co se nám to stalo pod kapotou? Dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu je stejný jako u klasického GT-R, ale pánové v Nismo (Nissan Motorsport) chtěli vylepšit dokonalé a tak stalo. Motor dostal nová turbodmychadla, palivové čerpadlo, větší sání a modifikovaný výfukový systém. No, a abychom se po sešlápnutí pedálu nedívali, jak vypadá okolí silnice vzhůru nohama, úpravě se nevyhnul ani podvozek.


Poté, co zvíře vypustili do divočiny, ukázal se výsledek práce. Nové Nismo GT-R zaznamenalo obrovský úspěch, když zajelo na známém Nürburgringu čas 7:08:96, čímž překonal všechny konkurenty jako Dodge Viper, Lexus LFA, Lamborghini Murcielago, Porsche 911 GT2 RS a jiné. Ze silničních vozů ho překonalo jen Porsche 918 Spyder, za které si ale v obchodě řeknou o 16 milionů korun víc než za GT-R. Rychlejší čas ještě zajely vozy Ferrari 599XX a Pagani Zonda R, s těmi vás ale na silnici nepustí.
Záznam z jízdy na Nürburgringu.
O cenách se zatím pouze spekuluje, ale s nejvyšší pravděpodobností nepřekročí hodnotu čtyř milionů korun a do prodeje by mělo jít začátkem roku 2014.
ZDROJ & FOTO: gtspirit.com, denik.cz. auto.cz
Nástěnka

09:31 |
30.01
jameswick1...

10:39 |
10.01
8BB76E1

19:53 |
08.06
Tyckin