Chae Jong Hyeop je nejšťastnější, když se rozjedou kamery

Mladý herec Chae Jong Hyeop během rozhovoru pro časopis GQ Korea hovořil o své kariéře i projektech. Také odpověděl na otázku, co dělá, když nemůže spát.

Jak si v mysli zpracoval posledních několik let své kariéry? Ohledně toho řekl: „Místo toho, abych ji dělil na první, druhý nebo třetí rok, mi doba od mého debutu až do teď připadá jako jedna kapitola. Byla to doba, kdy jsem po mnoha vzestupech a pádech mohl dělat to, co mě baví, a získávat zkušenosti.“

Herec, který má ve zvyku stanovovat si malé cíle, zmínil, že jich dosáhl díky rolím v seriálech The Witch’s Diner a Nevertheless. Přestože mu trvalo čtyři až pět let, než konečně získal opravdu dobré role, uvedl: „Myslím, že se to nestalo ani příliš rychle, ani příliš pomalu. Myslím si však, že cílů, které jsem si stanovil po svém debutu, jsem dosáhl až příliš rychle. Kvůli tomu mám hlavu plnou myšlenek na své další cíle.“

Poté dodal: „Jsem člověk, který hodně přemýšlí, a to až do té míry, že pak nemůže spát. I když si třikrát za den zacvičím nebo běhám až do vyčerpání, stejně nakonec neusnu.“

Na otázku, co dělá, když nemůže spát, odpověděl, že chodí na procházky a při pohledu na noční oblohu si říká, aby tolik nemyslel, což je jeho zvyk, se kterým začal, když studoval v Jihoafrické republice. Vysvětlil: „Byl jsem mladý a na místě, kde jsem nemohl komunikovat. Říkal jsem si, že když nedokážu ovládat svou mysl, nevydržím tam. Tehdy jsem se poprvé vydal do posilovny a začal cvičit.“

Ačkoli pracoval jako model, prozradil, že ho to táhlo k herectví, protože ho přitahoval proces vyjadřování emocí prostřednictvím daných replik. Poprvé mohl prostřednictvím herectví zažít emoci, jakou člověk zažije, když vyhraje v loterii. „Bylo to tehdy, když jsem hrál scénu s výhrou v loterii v seriálu Sisyphus: The Myth. Je to pocit, který nepoznáte, dokud ho sami nezažijete. Hrál jsem a přitom jsem věřil, že to, co cítím, je skutečné.“

Dále řekl, že kdyby jednoho dne skutečně vyhrál v loterii, pravděpodobně by skončil v mdlobách, ačkoli se tak cítil při svém hereckém debutu. Svěřil se: „Když mě kontaktovala moje agentura, aby mi oznámila, že jsem byl obsazen do seriálu Stove League, myslel jsem si nejdřív, že si dělají legraci. Ale ono se to opravdu stalo. Nejdřív jsem třesoucím se hlasem zavolal rodičům, takže se mě ptali, co se stalo. Slzy se mi z očí jen hrnuly.“

Doposud hrál laskavé a jemné postavy, například Lee Gil Yonga v The Witch’s Diner a Yang Do Hyuka v Nevertheless. Na otázku, zda se chce posunout a vyzkoušet si jiné role, herec odpověděl: „Samozřejmě, že chci, ale myslím, že to je něco, co mohu udělat později. Právě teď je pro mě nejdůležitější dělat to, co umím dobře. Nemyslím si, že je dobré snažit se o změnu z ničeho nic, když to ještě pořádně neumím.“ A jakou postavu by si chtěl zahrát? „Postavu, která je oddělená od všeho a všech. Myslím, že by to bylo hezké. Hrát sám v odlehlé oblasti bez kohokoli dalšího v okolí.“

K tomu, že se při natáčení tak zeširoka usmívá, se vyjádřil slovy: „Okamžik, kdy se rozjedou kamery, je pro mě ten nejpříjemnější a nejšťastnější. Už jen při pomyšlení na to jsem nadšený. Těším se na svůj další projekt.“ Kromě herectví Chae Jong Hyeop řekl, že mu úsměv na tváři vykouzlí i to, že udělá o jeden shyb víc než obvykle. „Je opravdu těžké udělat o jeden víc, než kolik dokážu se svými současnými schopnostmi. Když seberu síly a udělám jen o jeden víc, je to nepopsatelný pocit.“

Zdroj: soompi.com